My Husband in Law- Tayland Dizisi İzle

MY HUSBAND IN LAW









DİZİMİZİN KONUSUNA DEĞİLENİM BİRAZ

THİEN VE MUEY ( MOEİ) LİSE ZAMANLARINDAN BERİ BİRBİRİNİ TANIYAN İKİ ARKADAŞTIRLAR. AMA THİEN İÇİN MUEY SADECE  BİR ARKADAŞTIR. MUEY DE THİEN'E HEP ONU KORUDUĞU İÇİN LİSELİ DÖNEMLERİNDEN BERİ AŞIKTIR. ZAMAN GEÇER THİEN'İN ANNESİ MUEY'İ EVLERİNDE YAŞAMASI İÇİN İKNA EDER. ASLINDA MUEY'İN ANNESİ VAR AMA DİZİ DE PEK GÖRÜNMÜYOR MUEY THİEN'İN EVİNDE ONA YEMEK YAPIP TEMİZLİK İŞLERİNİ YAPAR KENDİ ŞİRKETİNDE ÇALIŞMADIĞI SAATLERDE.

THİEN ÇAPKININ ÖNDE GİDENİDİR. AMA BİR GÜN BU ÇAPKINLIĞI AZ KALSIN ÖLÜMÜNE NEDEN OLACAKKEN KIL PAYI KURTULUR. VE BU BELADAN KURTULABİLMESİ İÇİN EVLENMESİ  GEREKMEKTEDİR. THİEN'İN ANNESİ DE ONU MUEY İLE EVLENMEYE ZORLAR. İSTEMEDEN DE OLSA İKİLİ EVLENİR. AMA THİEN BU EVLİLİĞİ HERKESTEN SAKLAMALARI İÇİN MUEY'İ TEMBİHLER. 
MUEY'İN ŞİRKETİ THİEN'İN ŞİRKETİ İLE BİRLEŞİNCE OLAYLAR ÇOK FARKLI BOYUTLARA GELECEKTİR. İLK BAŞTA PASİF VE SAF  GÖRÜNEN MUEY'İN ASLINDA HİÇ ÖYLE OLMADIĞINI İZLEYİNCE ANLAYACAKSINIZ :)

MUEY 

THİEN
Banmarkpantip_inter sayfasının çevirisini yaptığı partlarin birlesiminden oluşan  cevirilerdir. Ordan toplayip Türkçe'ye çevirdim. İyi Seyirler ♥️🌷

NOT: BU DİZİNİN ÇEVİRİSİ TEXT HALİNDE DEĞİL O YÜZDEN SİTELER ÇEVİRMEKTE BAYA ZORLANIYOR HALİYLE. AMA MALESEF Kİ 4. BÖLÜMDEN SONRA DA İNGİLİZCE ALT YAZI YAPAN YERLER DEVAMINI VERMEMİŞ. ÇEVİRİ DE HALİYLE AKSAMIŞ BEN FANLARIN KISA KISA SAHNELERDEN OLUŞAN İNG  ALT YAZILARINI ÖNCE İNDİRİP SONRA SIRAYA KOYUP AYNI VİDEOLARIN ORJİNAL HALİNİ YANİ ALT YAZI OLMAYANLARI ZAMANLARINA BAKARAK TEK TEK KESİP BİÇİP ALT YAZILI HALİNE UYACAK ŞEKİLDE BİRLEŞTİRİYORUM. SONRA ÇEVİRİMİ YAPIYORUM VE ORJİNAL VİDEOYA SENKRONLAMASINI DA YAPIP ÖYLE GÖMÜYORUM. KAFADAN Bİ 7-8 SAAT GİDİYOR BU İŞLEMLERE İNG ALT YAZILI VİDEOLAR KALİTELİ OLMADIĞI İÇİN MECBUREN ORJİNALİNE GÖMMEK DURUMUNDA KALIYORUM. BU BAYA ZAMAN ALIYOR AMA BİR BÖLÜM NORMALDE 1 SAAT 40 DAKİKA CİVARI. AMA BENİM YAPTIĞIM ŞEKİL EN FAZLA 50 DAKİKALIK BİR BÖLÜM OLUYOR BENCE BU DA KAFİ ÖNEMLİ SAHNELERİ KAÇIRMADAN İZLEMİŞ OLMAKTA GÜZEL. TAYVAN DRAMADAN ve ASYADİZİÇEVİRİ SİTESİNDEN  4'DEN ÖNCEKİ BÖLÜMLERİ İZLEYEBİLİRSİNİZ. BEN 5-6-7-8-9 VE SONRASINI BU ŞEKİL ÇEVİRMEYE DEVAM EDİCEM....







İZLEME LİNKLERİ 

6. 7. BÖLÜM


   6. 7. BÖLÜM     

(OKRU)   VE   (OKRU2)

8. BÖLÜM   PART 1


8. BÖLÜM   PART 1

(OKRU)   VE   (OKRU2)

8. BÖLÜM   PART 2


8. BÖLÜM   PART 2

(OKRU)   VE   (OKRU2)


9. BÖLÜM                        (MY STREAM)

9. BÖLÜM         (OKRU)   VE   (OKRU2)

10. BÖLÜM                        (MY STREAM)

10. BÖLÜM         (OKRU)   VE   (OKRU2)


11. BÖLÜM        (OKRU).          VE.          (OKRU2)

11. BÖLÜM                        (MY STREAM)

12. BÖLÜM.           (MY STREAM)

12. BÖLÜM.           (OKRU).           (OKRU 2)


13. BÖLÜM.           (MY STREAM)

13. BÖLÜM.           (OKRU).           (OKRU 2).  


14. BÖLÜM.           (MY STREAM)

14. BÖLÜM.           (OKRU).           (OKRU 2)



15.  FİNAL  BÖLÜMÜ           (MY STREAM)

15.  FİNAL  BÖLÜMÜ           (OKRU).           (OKRU 2)





ÇEVİRİ VE DÜZENLEME : ZELİSH  ( MRS. KHURANA )
ÇEVİRİ DE YARDIM EDENLER
SEROO - PULEUN - PİSTACHİOGREEN

İNSTAGRAM SAYFAMI TAKİP EDEBİLİRSİNİZ DUYURULARI ORDAN YAPIYORUM GENELDE  :)






Yorumlar

  1. Çeviriler için çok teşekkürler 😊😊😊😊

    YanıtlaSil
  2. Çeviriler için çok teşekkürler ellerine sağlık 🙏🏽🙏🏽😊😊😊

    YanıtlaSil
  3. Çok çok çok teşekkür

    YanıtlaSil
  4. Elinize emeğinize sağlık çok teşekkürler 🌹

    YanıtlaSil
  5. diğer bölümlerin çevirisi ne zaman gelir acaba

    YanıtlaSil
  6. Çeviri için teşekkürler emeğinize sağlık 👍

    YanıtlaSil
  7. çeviri için teşekkürler..elinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Merhaba öncelikle çeviri için teşekkürler. Gerçekten çok emek harcamış olduğunuz aşikar. Ben İngilizce alt yazılı takip ediyordum ilk çıktığında, bir yerde tıkandılar (6. Bölüm) sonra Türkçelere başladım ama onlar da kesildi arayıp bulamıyordum sizin bloğunuzu keşfettim.
    Bir sorum olacak internette final 16 gözüküyor ama 15 final yazıyor burda. Hangisi doğru?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 15 de bitti 16 yanlış bilgi :)

      Sil
    2. Ay öyleymiş üzüldüm çok :( Her gün kontrol ediyorum ne zaman çeviri gelicek👏🏻👏🏻👏🏻😃😃

      Sil
  9. Ceviri icin cok tesekkurler ama toplam 15 bolum mu varmis ben 16 bolum saniyordum finale yaklastik desene


    YanıtlaSil
  10. Çeviri için teşekkürler tüm ekibe çok emek vardı yorumlarınız da yer yer güldürdü ama sondaki yazı için ayrıca teşekkürler seviliyorsun

    YanıtlaSil

Yorum Gönder